Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomaniuH22
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warcino
|
Wysłany: Śro 16:52, 15 Sty 2014 Temat postu: Zakucie Silnika + Kompresor |
|
|
Witam . Chciałbym się poradzić was i zapytać czy znacie może jakieś strony internetowe lub sklepy na pomorzu i zachodniopomorskim w okolicach Koszalina z częściami do silnika d16y8 - chodzi mi konkretnie aby przygotować silnik pod kompresor dmuchający coś około 1,5 bara jeżeli da radę . Części takie jak kute korby tłoki uszczelka panewki i jeżeli chodzi o wał to co z nim zrobić ? poddać jakimś modyfikacją czy są dostępne wały wzmacniane pod własnie kompresor. Ja szukałem długo i jak na razie znalazłem tylko uszczelkę pod głowice;P i korby z tłokami ale do B serii . Jeżeli chodzi o d16y8 nic nie mogę znaleźć potrzebnego aby przygotować silnik pod kompresor aby nie wyleciał w powietrze . Proszę o jakieś wskazówki i pomoc . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Bartek`
Klubowicz
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:26, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Generalnie wał zostawiasz w spokoju.
-Kute tłoki z Vitary chyba są najtańsze , ale silnik pięknie na nich nie pracuje.
-Kute korbowody tanie i dobre np Prism
-Śruby do głowicy i korbowodów Arp
-Uszczelka pod głowice jakaś z y8 np
-Panewki ACL Race głowne + korbowodowe
Najtaniej i bdb obsługa to od Jarusnet'a.
Coś mu się strona wysypała ale fejs [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TomaniuH22
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warcino
|
Wysłany: Śro 18:59, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
prowadnice zaworowe blaszki wałek i sprężynki dadzą rade oryginalne ? a co do sprzęgła i zamachu ? świecę i przewody ? Coś mi tam sie obiło uszy że świece najlepiej zmniejszyć o 1 stopień ciepłotę i sklepać na 0,65 aby nie zdmuchiwało iskry i normalne NGK jedno elektrodowe przewody też org starcza ale można także NGK. Bynajmniej tak słyszałem . jeżeli chodzi o tuleje cylindra to od y8 da rade do 1,5 bara z trego co wiem ewentualnie można dac do honowania lub jak bd mocno zużyte do szlifu ale silnik ma przejechane 140 tysięcy około .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TomaniuH22
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warcino
|
Wysłany: Śro 19:10, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] to chyba jego new strona tzn pod nowym linkiem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
chubik
Klubowicz
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Śro 19:38, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Bartek` napisał: | .......
Najtaniej........ od Jarusnet'a.
t |
Polemizowałbym z tym
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chubik dnia Śro 19:39, 15 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bartek`
Klubowicz
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:18, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
chubik napisał: | Bartek` napisał: | .......
Najtaniej........ od Jarusnet'a.
t |
Polemizowałbym z tym  |
Że niby taniej u mnie ? Hah , czy gdzie no wiadomo po forach jak projekty rozsprzedają.
Taki silnik to koszt z 4-5k zł.
Kompresor już masz? Jaki to ma być ? Może lepiej turbo.
Dmuchanie 1,5 bara z kompresora to chyba bardzo dużo :>? W jaką moc chcesz celować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TomaniuH22
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warcino
|
Wysłany: Czw 8:41, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Kompresor jest na oku , na razie nie mam jeszcze nic - chce sie zorientować cenowo co do części żeby wiedzieć ile te zabawki kosztują i ewentualnie jak bd drogo to coś czymś zastąpić - kompresor ma być eaton m62. Myślę ze 220 koni max 250 wystarczy w zupełności . Te 1,5 bara podałem tak o myślę ze okolice 1,0 starczą. Nie chce tez władować dużo kasy w silnik żeby potem i tak coś jebł.... ;P Ale używać bd kompresora raczej nie na co dzień do jazdy. Wiem coś o tym ze m62 ma sprzegielko dzięki czemu można wyłączyć kompresor i jeździć także bez doładowania . ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
chubik
Klubowicz
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Czw 8:47, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Masz cały zestaw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TomaniuH22
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warcino
|
Wysłany: Śro 1:12, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
O super okazja widzę ;P dzięki za stronki i rady ;P jak już będzie coś zdziałane podzielę się na forum osiągami i wgl ;P Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|