Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 8:50, 11 Maj 2012 Temat postu: WG, a MBC |
|
|
Siemka mam pytanie czym sie różni taki zewnętrzny WasteGate [link widoczny dla zalogowanych] od zaworu MBC ? przecież MBC jest tańsze i samemu można sobie wyregulować doładowanie jakie sie chce więc o co w tym chodzi ? czemu ludzie kupują WG ? tylko dla strony wizualnej, czy co ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
subarupl
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pią 9:42, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
przedewszystkim dzwiek a poza tym od strony mechanicznej czasami jest wymagany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 12:05, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
dźwięk ? a czym sie różni ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
subarupl
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pią 13:14, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
odezwij sie do playera on ma wg niech ci pokaze jaki to odrzutowy dzwiek ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tadzik
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin/Polanów
|
Wysłany: Pią 15:59, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
zew WG tak jak na tym linku co pokazałeś jest dla turbin które nie mają wbudowanego WG i działa tak samo jak wbudowany tylko jest na zew...a MBC służy do kontrolowania tego WG...:)ja mam u siebie MBC to będziesz mógł zobaczyć co i jak...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 16:31, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
no ja też właśnie u siebie mam MBC ale zastanawia mnie po co jest zewnętrzny WG aaa... i to prawda, że jak jest krótszy przewód od mbc to turbo sie szybciej załącza ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tadzik
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin/Polanów
|
Wysłany: Pią 16:38, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
no zewnętrzy WG działa i jest po samo co wew WG tylko że jest na zew bo niektóre sprężarki nie mają wbudowanych WG...no i WG steruje ciśnieneim doładowania..w tych zew chyba zmienia się spężynki (określona sprężynka daje odpowiednie ciśnienie) no tak słyszałem że im krócej tym lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 16:39, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
no tak, to wiem, ale zobacz... jak nie masz WG, to kupujesz MBC i tyle, bo po co płacić 300zł za zewnętrzny WG jak możesz kupić MBC o wiele taniej ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tadzik
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin/Polanów
|
Wysłany: Pią 17:01, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
a gdzie u siebie masz podpięte MBC?między czym a czym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 17:55, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
no tak... przecież ja u siebie podłączyłem do WG tyle, że fabrycznego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tadzik
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin/Polanów
|
Wysłany: Pią 18:08, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
więc jest tak...jeśli masz turbo z wbudowanym WG to kupujesz MBC i ustawiasz określone ciśnienie. Przy zew WG kupujesz odpowiednią sprężynkę podłączasz podciśnienie i WG otwiera się przy takim doładowaniu na jakie ustawiona jest sprężynka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 18:12, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ok, teraz już rozumiem dzieki za wytłumaczenie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|