Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m_bartek
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kępice/Słupsk/Koszalin
|
Wysłany: Nie 18:48, 17 Lut 2013 Temat postu: docieranie silnika na ostro |
|
|
link zapożyczony z ptp
[link widoczny dla zalogowanych]
temat na ptp
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
meyczer
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:11, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dobry artykuł! Teraz już wiem jak dotrę kolejny silnik=)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
subarupl
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Nie 22:39, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
mowa o nowych silnikach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kuban
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:01, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no to robiąc remont silnika, chyba się wkłada nowe części, a nie iluś tam letnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
łoś
Klubowicz
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białogard
|
Wysłany: Nie 23:16, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
dobra.. będziesz robił kompletny remont silnika? nowe tuleje cylindrów, szlify wału itp itd ? daj znać o kosztach jak zrobisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
subarupl
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Nie 23:21, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
z tego co wyczytalem mowa o nowych metodach obrobki silnikow. Wiec nie wiem czy to tak sie przejmie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
m_bartek
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kępice/Słupsk/Koszalin
|
Wysłany: Nie 23:24, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
zwyczajna zmiana pierścieni i musisz je docierać żeby się dobrze ułożyły... szlif tulei ma sens jak są na nich progi albo rysy w innym wypadku niema sensu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kriss59
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ustronie Morskie ,Kukinia
|
Wysłany: Pon 12:24, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a jak są owalne spowodowane zbyt długą pracę na złych pierścieniach bo też o takich czytałem i remont okazał się zwykłym wywaleniem kasy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
m_bartek
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kępice/Słupsk/Koszalin
|
Wysłany: Pon 16:39, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
przed założeniem na pewno zostanie stan cylindrów dokładnie sprawdzony jeżeli będzie taka konieczność pójdą do honowania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kriss59
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ustronie Morskie ,Kukinia
|
Wysłany: Wto 9:17, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
tak trzymaj bo nie wszyscy o tym wiedzą ładują kasę a później lipa i stwierdzenie że się nie opłaca remontu robić
pozdrawiam i powodzenia w remoncie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szymo
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:22, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ja dwa razy remontowałem i nie sprawdzałem stanu tak dokładnie. na nowych pierścieniach była mega różnica co do poboru oleju (a raczej jego brak)
dziwny ten artykuł jakby tak przeczytać dwa razy i się zastanowić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
honda27
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: koszalin
|
Wysłany: Śro 23:58, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
m_bartek napisał: | przed założeniem na pewno zostanie stan cylindrów dokładnie sprawdzony jeżeli będzie taka konieczność pójdą do honowania |
módl sie zeby byly w dobrym stanie te gladzie. Bo juz widze jak kupujesz nowe tloki i pierscienie do nich
co do docierania temat bardzo kontrowersyjny, osobiscie dotarłem pare 2t i swoja honde. i wydaje mi sie ze tajemnica tkwi w w tym by silnika nie przegrzac, ale tez nie dlawic go na 1-2tys. W hondzie stosowalem technike troche jazdy do 3tys i w panik. I jak widac po 25kkm silnik pracuje bardzo dobrze i mocy nie stracił
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez honda27 dnia Czw 0:17, 07 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
m_bartek
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kępice/Słupsk/Koszalin
|
Wysłany: Czw 7:36, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
będę się modlił... mam nadzieję że będzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|