Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mozo21
Klubowicz
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon 10:06, 21 Sty 2013 Temat postu: Swiece irydowe NGK |
|
|
Siema,zamawiam świeczki NGK BKR6EIX-11 jak ktoś jest chętny to pisać byle szybko bo max jutro składam zamówienie.Cena za 4 szt 144 zł+ przesyłka 7,50 zł od gościa z forum civicklub.pl.Przy zamówieniu grupowym możliwa negocjacja ceny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
nurson
Klubowicz
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon 11:10, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci szczerze, że do seryjnego silnika, który jeździ na co dzień (w zimie tez) to nie widzę sensu przepłacać. Po co zimniejsza świeca ? Niby irydowe więcej wytrzymują, nie wiem ja u siebie i tak gdzieś co 3 lata zaglądam do świec, a zalecany NGK kosztuje 50 zł komplet. Może się nie znam to mnie popraw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mozo21
Klubowicz
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon 13:07, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nursonie nie twierdzę że się nie znasz ale przy lpg to daje sporo,mianowicie temp. panująca w komorze spalania przy mieszance lpg/powietrze jest znacznie wyższa i te świeczki lepiej ją znoszą.Po za tym nie korodują,jak i uderzenie iskry jest mocniejsze a co za tym idzie lepiej spala się mieszanka.Mniej więcej takie są plusy.Minusy tak jak napisałeś cena.No pogrzebie jeszcze zanim zamówię i postaram się coś wygrzebać i wrzucę dla potomnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
nurson
Klubowicz
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon 14:53, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
aaa , bo nie wiedziałem, że ty masz LPG. To na tym się jeszcze nie znam zupełnie to się nie wypowiadam . Ale do zwykłego N/A to moim zdaniem kasa w błoto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bartek`
Klubowicz
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:46, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
mozo21 napisał: | Nursonie nie twierdzę że się nie znasz ale przy lpg to daje sporo,mianowicie temp. panująca w komorze spalania przy mieszance lpg/powietrze jest znacznie wyższa i te świeczki lepiej ją znoszą.Po za tym nie korodują,jak i uderzenie iskry jest mocniejsze a co za tym idzie lepiej spala się mieszanka.Mniej więcej takie są plusy.Minusy tak jak napisałeś cena.No pogrzebie jeszcze zanim zamówię i postaram się coś wygrzebać i wrzucę dla potomnych. |
Popraw mnie jak się mylę różnica spalania między pb a lpg to 2-3*C.
2 Lata na NGK , na które leci olej bo dopiero nowe uszczelki czekają i dają radę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bartek` dnia Pon 16:47, 21 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mozo21
Klubowicz
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon 18:08, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Na reszcie mogłem zrobić mapę LPG oraz porównać korzystając z oryginalnego czujnika temperaturę spalin na gazie i benzynie w nowym foresterze turbo.
Podczas normalnej jazdy temperatura na benzynie utrzymywała się w okolicach 600-620 stopni, na gazie 615-640.
Przy dużych obciążeniach (nagłe przyspieszanie prawie do zamknięcia "szafy" rosła na benzynie do 820-840 stopni, na gazie 840-860.
Ponieważ dzisiaj był duży ruch i nie można było samochodu sprawdzić przy większej stałej prędkości i wysokich obrotach zrobiliśmy próbę jadąc kilka minut na benzynie i gazie z prędkością około 120 km/h na 3 biegu i obrotach w okolicach 5500.
Wynik benzyna maks. 845 gaz maks. 875 stopni.
To jest info z forum subaru od gościa który w gazie siedzi jakiś czas i o dziwo nie zabił jeszcze tego silnika.Wszystko zależy od prawidłowego wystrojenia mieszanki aby nie była zbyt uboga.Grzebie po forach i skłaniam się ku temu aby kupić zwyklaki,choć kusi mnie aby przetestować te irydówki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
meyczer
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:19, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nurson ja też muszę Cię poprawić komplet 4x zalecane NGK kosztuje 38zł!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mozo21
Klubowicz
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon 18:22, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Meyczer a gdzie kupowałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
meyczer
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:41, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Zwycięstwa 241!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
nurson
Klubowicz
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Wto 7:58, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
mozo21 opis dotyczy silnika uturbionego, gdzie wahania temperatury z racji doładowania są wyższe. Jedyna różnica jaką poczujesz to będzie brak 100 zł w portfelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|