Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
juszek
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:45, 28 Kwi 2013 Temat postu: Problem przy mpfi eg4 (obd0) bład 16 i 9 |
|
|
Witam, może ktoś tu bedzie coś wiedział ,mam problem przy mpfi samochod nie odpala (znaczy odpala jakby na 3 gary) .
Mpfi było robione na gratach od d16z2.
Błedy jakie wystepują to 16 i 9 .
9-Czujnik identyfikujący 1-szy cylinder - może być spowodowanym luzem łożyska na aparacie.
błąd 16(Wtryskiwacz paliwa lub jego obwód) właśnie ten nie wiem czym może być spowodowany .
Co patrzałem to wszytko dobrze podłączone :/ .
Wtryski leja , paliwo jest , iskra jest .
Przekażnik od pompy paliwa podmieniałem i to samo .
Ma ktoś jakiś pomysł? :/
Ma ktoś z okolic d16z2 ?? aby sprawdzić graty ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
meyczer
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:29, 28 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Zmień kolejność kabli zapłonowych na kopułce=) Jak wymieniałeś aparat, to może być inna kolejność niż w d15 (tak było u mnie)... Poza tym sprawdź kable przy aparacie zapłonowym, bo tam się można łatwo pomylić...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez meyczer dnia Nie 20:32, 28 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juszek
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 0:02, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
kable sprawdzone , a możesz napisać jaka powinna być kolejność przewodow wn ? tak dla pewnosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
meyczer
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:08, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Gdzie Twoje auto stoi to podjadę i pomogę =)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juszek
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:17, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
W sławnie
Dobra juz odpala normalnie , tylko wyskakuje błąd przepustnicy(7), kable skrajne zamieniałem wiec to raczej nie to .
Podmienić musze przepustnice . A wie ktoś czy przepustnice od prelude (133 k) 4 gen podejdzie do kolektora z d16z2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
meyczer
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:24, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Obawiam się, że bez rozwiercania nie wciśniesz jej tam ona jest nieco większa... A w jajku te kable przy TPSie nie są już zamienione?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juszek
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:47, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
próbowałem tak i tak . Wiec raczej gdzies indziej trzeba szukać. A możliwe , że to przez podcisnienia ???? ma ktoś rysuneczek abym mógł sobie sprawdzić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
meyczer
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:56, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ale silnik odpala i normalnie działa, tylko błąd wywala?
U mnie podciśnienia tak wyglądają: Powiększ sobie to dojdziesz, co gdzie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juszek
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:08, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
odpala normalnie i tylko ten błąd .
dzieki za foto jutro bede kombinował i dam znać czy to to czy dalej trzeba szukać.
Troche dziwne , że błąd 9 sam zniknął O_o
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juszek
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:35, 30 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, dzisaj wszytsko sprawidziłem i jest dobrze . Nawet przepustnice wyczyściłem ale dalej nic to nie dało swieci sie cheak i błąd wywala .
Napiecie na wszytskich przewodach gdy tps wynosi ok 5V, przy zamknietej przepustnicy (przy otwartej tak samo)i wyglada na to ze on jest uszkodzony .
Teraz takie pytanie nie bedzie on pasował z kolektora b2 ?? Bo na allegro znalazłem ten czujnik i niby pasuje do D, B, H serii
Dobra juz wiem ze nie pasuje , a jest mozliwość jakieś jego naprawy ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez juszek dnia Wto 17:42, 30 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juszek
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:56, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Samochód zrobiony ...
wymieniłem całą przepustnicę z tps-em i nic to nie dało :/
podłączyłem kable bezpośrednio z c12 i c13 (ECU) do czujnika i wszystko gra (zero błędów )
ps. nawet różnice idzie zauważyć tylko troche głośno stożek buczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|