Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m_bartek
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kępice/Słupsk/Koszalin
|
Wysłany: Czw 23:41, 17 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ja do siebie ładuje denso IK20, ale tylko z tego względu że te ngk nie pasowały, bo powinny być BKR6EIX-11
z tego co czytałem to irydowych NGK nie robią z przerwą 1,3... platynowe tylko dostaniesz
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez m_bartek dnia Pią 0:03, 18 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Bartek`
Klubowicz
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 1:32, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jaki jest sens takich świec w seryjnym prawie nie modzonym silniku bez turbo :>?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
m_bartek
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kępice/Słupsk/Koszalin
|
Wysłany: Pią 1:43, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
na gazowni o wiele dłużej wytrzymują, i zapłon na nich nie wypada ja je będę wstawiał dopiero po remoncie silnika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bartek`
Klubowicz
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 1:47, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wiem kiedy swoje już zmieniałem Ale generalnie troche na gazowni wytrzymały a budą nie szarpie przy 2-3k więc chyba są sprawne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
m_bartek
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kępice/Słupsk/Koszalin
|
Wysłany: Pią 1:49, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ja mam praktycznie nówki założone NGK, a te denso leżą i czekają na remont serducha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
calvados
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 9:52, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
po wczorajszych rozmowach, przeszukaniu całego neta stwierdzam że muszę mieć świece z przerwą 0.8mm bo modzonych silników, tak ma kumpel u siebie, z tym że on ma włożone zwykłe świece NGK V-Line 5 i mu normalnie śmigają.
A i ja się zastanawiam czy brać te irydowe obecnie bo będą dopiero potrzebne w marcu przed strojeniem.dam znać konkretnie co i jak. bo jeszcze muszę kable wymienić na nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
meyczer
Klubowicz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:53, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
No a ja zakupiłem dziś NGK V-line 14 =)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
calvados
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 19:23, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ja chyba tez zakupię zwykłe świeczki z serii V-LINE 5. na mój obecny skład mieszanki tych irydowych będzie po prostu szkoda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|